Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Απολογία μιας απελπισμένης blogger

Αγαπητοί φίλοι συγγνώμη που δεν ασχολούμαι τώρα τελευταία με τα ιστολόγιά σας και με το δικό μου αλλά δυστυχώς έχω ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!!!!
Δείτε το πρόγραμμα των μαθημάτων που έμειναν:
10 ιουνίου-Δίκαιο(μόλις τέλειωσα το διάβασμά του...)
12 ιουνίου-Φυσική κατεύθυνσης
15 ιουνίου-Μαθηματικά κατεύθυνσης
16 ιουνίου-Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
17 ιουνίου-θρησκευτικά(καταλαβαίνετε φαντάζομαι γιατί δεν βάζω κεφαλαία εδώ!)
18 ιουνίου-Βιολογία
19 ιουνίου-Χημεία κατεύθυνσης
ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!!.............

3 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ.ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤ/ΝΣΗ ΕΤΣΙ;ΜΗΝ ΑΠΟΛΟΓΕΙΣΑΙ.ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Dreamy Cloud είπε...

Εγώ είμαι το ακριβώς αντίθετο, δεν ασχολούμε με το blog γιατί συνέχεια είμαι έξω!!! :P
Καλά ξεμπερδέματα και καλά αποτελέσματα να έχεις, φιλάκια πολλά!!!

lydia lou είπε...

@jk
να'σαι καλά φίλε μου,θετική ναι...
θα περάσει που θα πάει!!φεύγω ομαδάρχισσα στις 19 οπότε αυτό μου δίνει κουράγιο!!!
κι εσυ να 'σαι καλα...
@ονειροπόλο συννεφάκι
μια χαρά περνάς βλέπω!!!ευχαριστώ πολύ,φιλιά πολλά και όνειρα γλυκά!!