Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Eeyore


Από τα αγαπημένα μου cartoons..!

5 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΚΑΡΤΟΥΝ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.ΕΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟ Η ΟΥΡΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ.

lydia lou είπε...

καλώς με βρήκες!!!σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και το ενδιαφέρον!!να 'σαι καλα...εσύ πώς πέρασες στις διακοπές σου???

Roadartist είπε...

Γλυκούλι cartoon!!

Καλώς σε βρίσκω κ από εδώ..

Έχω πάει στη Ζάκυνθο, πολύ όμορφη κ εντυπωσιακή η φωτο που έβαλες!

lydia lou είπε...

ευχαριστώ πολύ roadarist!!
καλώς σε βρήκα..το καρτουν είναι πολύ γλυκούλι,απ'τα αγαπημένα μου!!
πώς σου φάνηκε η Ζάκυνθος?καλή ήταν,μ'άρεσε αν και ορισμένα μέρη είναι ιδιαίτερα...Καλημέρα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΛΑ ΠΗΓΑΝ.ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.