Σάββατο, 21 Ιουνίου 2008

Ψηφιακή Ελλάδα

Επιτάχυνση των ρυθμών διείσδυσης των νέων τεχνολογιών στην ελληνική κοινωνία επιδιώκει το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών και η Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού με την μεγάλη επικοινωνιακή καμπάνια που ξεκίνησε από το περασμένο Σαββατοκύριακο. Η καμπάνια επικεντρώνεται γύρω από την προώθηση της «Ψηφιακής Ελλάδας» και τους τρόπους με τους οποίους οι νέες τεχνολογίες -και δη το Internet- μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της καθημερινής ζωής των πολιτών. Όπως τονίσθηκε κατά τη διάρκεια της σχετικής συνέντευξης Τύπου, ένας από τους κύριους στόχους είναι η αύξηση της διείσδυσης της ευρυζωνικότητας (που είναι τώρα στο 6,5%) σε σημείο ώστε να βρίσκεται πολύ κοντά στο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (που είναι τώρα στο 15,7%) μέχρι το τέλος του 2009.Η καμπάνια, που θα διαρκέσει μέχρι τον Οκτώβριο του 2008, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spot σε πανελλαδική κλίμακα, καταχωρίσεις στις εφημερίδες της Αθήνας και της περιφέρειας, σταδιακή δημιουργία ενός ειδικού site στη διεύθυνση www.psifiakiellada.gr όπου θα παρουσιάζονται όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες του Δημοσίου τομέα, λειτουργία 4-ψήφιου τηλεφωνικού αριθμού για την ενημέρωση, όπως και διάφορες εξειδικευμένες επικοινωνιακές ενέργειες με ημερίδες, εκδηλώσεις κ.λπ., αρκετές εκ των οποίων θα υλοποιηθούν στην περιφέρεια.Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης αναφέρθηκε πάντως ότι υπάρχει ήδη ενδιαφέρον από πολλούς φορείς αλλά και ιδιωτικές εταιρείες προκειμένου να συμμετέχουν στην εν λόγω καμπάνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: